Busan & Tuffsan ♥

Tog en liten brejk från matlagningen och hittade till min kära dator,
jag vet att jag lovade er bilder från julafton, men just nu har vi lite främmat!
Så om jag orkar/hinner innan jag somnar så är det klart ni får det! :)

Jag ville bara slänga in 2 bilder på min übersöta katter! ♥

Dom är lite mer än ett halvår och den vita heter Busan & den mörka heter Tuffsan, gulligt va? :)

Busan


Tuffsan

Busan

Tuffsan

Visst är dom fina?
Det roliga är att dom är systrar ( från samma kull! ) och är inte alls lika, den ena är ljus och korthårig och den andra är mörk och långhårig...
Precis som jag och min bror ;)
hahah!

PUSSSS ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fina katter !

2009-12-28 @ 10:32:39
URL: http://sandrahabsolut.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0