Det ska stå någon rubrik här...

Goder afton!

Nu ligger jag i sängen och ska sova och tänkte köra ett bloggar-fast-jag-egentligen-ska-sova-inlägg! :)
Nu har vi äntligen internet hemma, så jag kommer kunna blogga som vanligt nu igen, jippi!

Idag efter skolan gick jag hem till mormor, och vi bakade pepparkakor! Det är som en tradition att vi gör det varje år, det är faktist riktigt mysigt! Och dom vi bakade i år blev mycket godare än vanligt...
Gick hem när klockan var runt sex, och började skriva massa julkort med mamma, för man måste posta dom imon! Så vi skrev adressen på alla, och la dem i ett stort kuvert eller vad man ska kalla det.
Efter det gick jag ner till mitt rum och packade upp det sista som var kvar.

Mamma lagade mat, så vi åt och sedan slog jag och mamma in julklappar! :) Vi hann inte med alla, men det är i alla fall en början!

Imorgon ska jag och mamma åka till stan direkt efter skolan, jag måste köpa julklappar till Karolina & Linda. Har inte hunnit göra det än, så fixar något imorgon! :)

Nu ska jagverkligen sova,
vi hörs imorgon! :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0