God morgon!
Eller nu kanske det var förmiddag, haha! :)

Vaknade för ca 2 timmar sedan, men somnade om lite igen, visst är jag duktig? (:
I alla fall, nu ska jag slänga i mig något litet till frukost, sen blir det att fixa iordning mig i mitt svarta hår... ;)
Men jag gillar det faktiskt lite, samtidigt som jag känner mig som en häxa ? hahaha!

Har messat med Tovali lite nu på morgonen, vi bestämde att vi ska ta nästa buss till stan och att hon ska betala med sms, för hon har inget busskort, ;)

Jag ska leta efter någon snygg klänning, eftersom den superfina som jag beställde från Ellos som skulle varit här i tsdags (den 15e) fortfarande inte har kommit! Och dom på Ellos sa att den stod i väntee-listan, så det kommer om 5 -7 dagar! Då blir man ju inte lite förbannad va? Eftersom jag skulle haft den på avslutningen i fredags, men det sket sig ju, och då tänkte jag att jag kunde ha den på julafton, men nejnej! Den kommer KANSKE  tills nyår, så jag ska se om jag hittar någon annan idag, så avbeställer jag den från Ellos, någon som vet någon bra butik med fina (hyffsat billiga) klänningar? :)


Bara för att jag är så bääääst så slänger jag inte lite bilder på mitt hår och en på min fina Tova! :) ♥

 


Ursäkta håret, men har precis vaknat, ;)

Håret se kanske inte så svart ut på bild, men i verkligeheten är det blaaack!


Min supervackara bästa vän
Tova Plogell! ♥
Bilderna är ifrån i sommras när jag fotade henne! :)

Visst är hon fin? :) ♥

Vi hörs mer när jag har kommit hem igen,
PUSS PÅ ER BABES! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0