FÄRGAT HÅRET! :)

Hej,
vet inte om jag ska säga godnatt eller godmorgon... Klockan är snart 03:00 och jag har inte lagt mig än! Eller jo, jag har faktiskt lagt mig i sängen, men inte somnat... Så jag får nog ta och sätta på ett avsnitt vänner och försöka sova :)

Förlåt för kass uppdatering, jag måste verkligen skärpa mig! Men vårat itnernet är lite vajsing här hemma, så det funkar bara ibland (?) ! Det är verkligen jättestörande, så får hoppas att det fixar sig snart :)

Igår var det konfa-lördag, så grymt kul var det! Haha, en av ledarna frågar Felix som är i mitt lag; "Om du fick förändra en sak i världen, vad skulle det vara då?" Felix svarar: "MER SNÖ!" Haha, bästa komentaren! Om man ortser från galsyr som stelnar, Felix röra och elvisp. Haha, okej, kanske bara jag, Sofia, Mika, Max och Felix som fattar, men hade Du fattat hade du skrattat! Lovar! ;D
På konfan var det julklappsrace som gällde, och duktig som jag är så glömmer jag mitt paket hemma, eftersom jag var ganska stressad! Men som tur var hade Agnes (en av ledarna ) ett exktra paket, så jag kunde vara med! :)
Det slutade med att jag fick innebandybollar, men jag bytte dom med Felix, så han fick dom och jag fick skumtomtar! :) Mums, jag längtar verkligen till torsdag när jag får äta godis! Men jag kommer nog äta så mycket så jag spyr... Haha, önska mig lycka till? (:

Idag har det inte hänt mycker... Eftersom jag var uppe rikigt sent igårkväll också så vaknade jag inte försen klockan var lite innan tolv av att mamma väckte mig, gick upp och åt frukost (snarare lunch!) Tog på mig lite kläder, och slog in de sista julklapparna! Sen åt vi god mat, julkorv som i har gjort och sedan gick vi upp till moster och Johan för en fika. Supermysigt! :) ♥

Gick hem och packade det sista, pratade lite med mamma ocg gav henne en stor kram, sedan begav jag mig till pappa. Kom hem till pappa och skulle burit in mina väskor från brorsans bil, men jag fastade på mitt rum, haha! Min nya FRIDA-tidning hade kommit, och det stod om E.M.D, så jag fastnade! Haha, men Du måste ju erkänna att Erik, Mattias och Danny är dom snyggaste svenska killarna? :D ♥ Mattias är ju ändå snyggast, och ni har väl inte missat att han är med i Let's dance? ;)

( Och jag har kommit på att på en av mina 2 röda väggar så ska jag skriva E.M.D med stoooora vita bokstäver, snyggt va? ;D )

När jag hade läst klart om E.M.D gick jag och fixade mina väskor, sen satte jag mig framför tv:n med pappa, saknar de gamla vanliga tiderna med dig, du är den bästa som finns! ♥ Vi kollade på "Anna Ankas jul" Hon är ju SJUK I HUVUDET rent ut sagt.. Eller vad tycker du?

 

När vi hade gjort det var det dags för färgning av mitt hår! :D Det skulle bli mörkt sametsbrunt, men det blev typ svart! Så jag får se hur jag trivs i det, just nu känns det ganska okej.. Lite ovant bara... Bilder kommer imorgon, har inte hunnit ta något kort ännu!

Men nu MÅSTE jag sova, för imorogn (idag!) ska jag till stan med min älskade vän Tova, ♥
Jag har saknat henne så obeskrivligt mycket, usch! Det är hemskt att vara ifrån sin bästa vän, på alla sätt.
Men imorgon kör vi, hela dagen med varandra, bättre kan det inte bli? :D ♥

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0