♥ Förlåt...

... för kass uppdatering! :(
Men jag åkte till Emelie & Mikaela ganska tidigt igår, och sedan funkade inte deras internet och jag har ingen såndär "dongel" med modernt internet... Men jag ska skaffa det!

Jag åkte till E&M runt halv 10 igår morse, ´vi möttes upp ich åkte in till stan. Där gick vi och kollade lite överallt, och jag köpte min snygga kavaj från gina som jag har velat ha hur länge som helst! Så nu har jag den äntligen ;)
Jag fixade min klocka och vi köpte annsiktsmask och en annan grej... Det är som ett spray som man sprayar på benen och sen drar man en liten gummiskrapa på benen, det är alltså som att raka benen, men  kanske lättare? Någon som har provat det? Var det bra/lätt?

V
i åkte hem från stan runt 12 någon gång och åt lite mat, fixade oss och åkte in till stan igen och kollade på bio! Göta Kanal 3, haha! Den var riktigt bra faktiskt. Riktigt rolig, lite sorlig och mycket spännande! En braaaa film :)
När vi kom hem åt vi tacos och kollade på Kid Svensk. Mias film, man märker hur längesedan det var! Hon var ju så liten och söt där... Och självklart är hon jättesöt nu med :) haha!


Jag lockade Emelies hår och vi kollade på en film till, den hetter Material Girls eller något sånt, en ganska bra film faktiskt. När klockan var runt ett på natten så bestämde vi oss för att jag skulle fota E&M, så då gjorde vi det, haha! Jag hade med min systemkameran, så det var bara att sätta igång!

Idag vaknade vi lite innan 11, låg kvar i sängen en liten stund och sen åt vi frukost. Packade ihop mina väskor och lite sånt. Pappa hämtade mig vid halv två, så jag åkte hem till honom och Heléne gjorde mina naglar! :)
Så nu har jag fina naglar inför nyår :D ♥

När mina naglar var klara så kollade jag på ett avsnitt OTH, sen gick jag hem till mamma igen. Tog en lång skön dusch och åt god mat; LaX! :) Det gillar vi.
Sen hade även min klänning från ellos kommit, så jag provade den... Och jag o mamma beslutade att jag ska behålla den, så kan jag ha den på kalas och sånt :) Och eftersom jag är en sådan underbar dotter så betalade mamma den åt mig :D Tack mamma

Nu ska jag sätta mig och ladda in alla bilder som jag tog på E&M, det ska bli riktigt kul eftersom dom är så fina att ta kort på! :)

Imorgon blir det upp i tid och åka och handla med pappa. Ska handla allt inför nyår... Nu längtar jag! :)

HA DET BÄST,
så hörs vi senare!

PUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0