Gästblogg!

Hej hej, detta är Linda som skriver, alltså en gästbloggare, woho! ^^

Jag sitter hemma hos mig, och Frida är... tja.. det vet jag inte. Antingen påväg hem, eller redan hemma, eller så sitter hon vid datorn och väntar på att jag ska skriva klart... Who knows med Frida, hon gör ju lite allt möjligt lite när som helst, haha.
Jag vet att du just nu sitter med ett leénde på läpparna Frida, när du läser detta. Och nu ler du mer, och mer, och nu ramlar du ner på golvet och gråter av skratt, har jag inte rätt?

JAG OCH FRIDA SKA TILL ENGLAND, BRIGHTON SOMMARLOVET 2010, OHJÄÄ!

Det komemr bli sååååå bäst! ♥

Hm, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.. Frida hade fina kläder idag! :) haha,
en svart hög kjol, vitt linne under, och en svart kofta över, och svarta tights, supersött!

Frida älskar att skratta, för dom som inte visste det... ^^
Hennes bästa vänner är JAG! Haha och Karro, och säkert några fler. ;) men jag är ändå bäst, det vet ju alla? Hahah oftast... ibland.. vissa dagar..

 

Nu ska jag kolla till min egen blogg, så där får ni också kolla:)

Här kommer några bilder jag hittat på Frida och mig. ♥ ( brukar kalla Frida för frajdej, HAHAH!)


Frida när hon var liten, SÖÖÖÖT VA???? :)


Frida runt 08-09, sötnos, min sötnos!


Hahah, jag som gästbloggar... that's me.. ^^


PUSSSSSSSSSSS PÅ DAJ FRIDA HEDBERG, LÖV JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0