Godnatt! ♥

Nu sitter jag i min säng och har lånat Helénes data lite snabbt igen, men ska sova nu!
Det blir att gå upp i tid imorgon och åka med mamma och köpa ddet där lilla sista, som julklappar till katterna och hunden :) och julklappsrace grejer till Mikaela & Felicia.

Idag har det inte hänt mycket alls, jag har tagit en låååååång skön dusch och gjort annsiktsmask och smörjat in mig i en god lotion! :) Nu känner man sig fräsh inför julen!

När jag låt framför tv:n och zappade igenom kanalerna så fastnade jag framför z-tv där dom visade "Veckans hitvarning!" och jag brukar inte tycka dom låtarna är bra, men idag har jag blivit kär! ♥
John Mayer - Who says.

Jag brukar inte gilla denna sortens musik, men nu är jag head-over-heels inloved med denna låt! ♥ Plus att han är ju snygg? ;)
Jag visste knappt vem han var innan han hamnade på löpsedlarna i handlingarna om han och Jennifer Anistons förhållande. Jag är ett stort fan av Aniston, och jag älskar vad hon gör och hon är en av mina kvinliga förebilder. Men under denna tiden så stod jag ju på Anistons sida, eftersom han verkade vara värsta svinet mot henne, och jag har fortfarande lite svårt för honom. Han verkar ju inte som värsta svärmors-drömmer direkt. Men jag ska nog lära mig att gilla honom ;)

I alla fall, nu ska jag SOVAAAA, men innan jag somnar så ska jag slänga in musikvideon på "Who says", låten som jag har lyssnat på MINST 20 gånger idag, vad tycker du? :)


PUSSSSSSSSSSSS ♥

jag önskar att du var det första jag såg när jag vaknade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0