Hemma igen, supermysig dag! ♥

Hej igen! :)

Nu är jag hemma från en supermysig dag i stan med Tova! :) ♥
Vi tog bussen så att vi var i stan vid klockan två, började med at gå till Tovas mammas jobb, för Tova behövde pengar, haha!
Just nu står jag och lagar mat i köket och har med mig datan och lyssnar på spotify ;)

Har kommit in i en "Glee-"period nu, jag ÄLSKAR programet och musiken!
Min favorti-låt just nu är "Don't stop believin'",
den är helt underbar!

Nu måste jag fixa maten, skriver mer senare,


Jag och min söta katt Busan, just nu! :) ♥

PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: julia blomgren

Stor den har blivitt :D

2009-12-22 @ 10:05:43
Postat av: fridaasofie!

Ja vissr har hon! :D

Dom växer så det knakar här hemma ;)

2009-12-22 @ 14:08:45
URL: http://fridaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0