I skolan!

Hej babes!

Nu sitter jag i skolan igen...
Flyttade tillbaka till gamla huset igår kväll... Usch vad jobbigt det var! :(
Men nu är det gjort och jag sover på en madrass på golvet i mitt gamla rum. Haha, mysigt värre!

Visst hade Linda gästbloggat fint? :)
Men jag var tvungen att ta bort en bild, den var ju hemsk! Haha, men jag ska nog ge igen någon gång..

Jaja, jag ville bara säga att jag kommer inte kunna blogga så mycket för vi har inget internet hemme än, och kommer nog inte få det på ett tag... :(
Men jag kommer bligga i skolan och Linda kommer få blogga åt mig, haha ;)

Nu ska jag fortsätta jobba på här, har no-prov om en timma, om ekologi! Det tråkigaste som finns, men det ör bara att bita ihop! Bara 3 dagar kvar i skolan, sen är det looooooooooooooov!

Hörs senare, PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0