JUL, JUL, STRÅLANDE JUL ♥

Hej sötnos!

Först och främst; förlåt för sämst uppdatering! Men när det är jul har man ju fullt upp med släkt oxh paket, så då vill man ju inte vara oförskämd att sitta vid datan hela tiden, hehe ;)

I alla fall så har min jul varit underbar! För jag har den bääästa släkten som finns! :) ♥
Jag fick;
- Pengar
- Presentkort på Gina 500,-
- Presentkort på naglar
- Presentkort på filmer
- En platt-tv! (
eller, jag och pappa ska köpa en imorgon!)
- Massa söta strumpor
- Benvärmare
- Tröja
- Laila Bagge - armband,
SUPERFINT! ♥
- Klocka
- El-tandborste
- Tops (?) Hahaha!
- Flourtabletter, haha!
- Victoria Beckham - parfym + lotion
- Någon söt tvål och lotion  + handduk
- Björn Borg - trosor


Jag TROR det var allt, men det finns säkert något litet jag har glömt, men det hoppas jag inte.
Jag har tagit en massa massa bilder med pappas kamera, men nu är jag så trött, så dom kommer imorgon! :)


Imorgon är den annandag jul och då blir det upp till moster och äta kalkon! Det är verkligen supergott, så det längtar jag till!

Jag är i alla fall så gryyyymt glad över alla paket jag fick, så TACK till alla! ♥

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och kolla på "Girls of the Playboy-mansion" innan jag somnar, för imorgon ska jag upp tidigt och in o köpa platt-tv till mig! :D


Vi hörs senare,

HUR HAR ERAN JUL VARIT! :) ♥


PUSSS ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, många julklappar, härligt! Laila Bagges smycken är rikgtigt snygga. :)

Kolla på min blogg om du vill veta vad jag fick och ha en bra fortsättning på året!

2009-12-26 @ 21:24:17
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0