♥ JULAFTON IMORGON! ♥

HEEEEJ! :D

Vet ni vad? Imorgon är det JULAFTON!
Jag kan faktiskt inte förstå det, jag har inte fått den riktiga julkänslan än, får hoppas den kommer ikväll när jag är hos "halvsyster" Malin :) ♥

Idag vaknade jag första gånen vid 8 av att mobilen ringde alarm, somnade om i ca en timma till, och somnade EN GÅNG TILL, så jag vaknade kvart i 10! Jag skulle vara hos mamma lite efter 10, så jag fick skynda mig, men jag hann!
Vi åkte ner till Bollebygd och köpte grejerna som jag behövde, och en julklapp till Heléne från Alexander. :)

Nu sitter jag hemma hos pappa, med Johan! :) Vi ska gå till mamma om några minuter, byta om där och ikväll, eller vid klockan 4 så ska vi åka hem till min "halvstorasyster" Malin och hennes familj, hennes syster och hennes familj. Det ska bli riktigt mysigt! ♥

Jag har inte träffat dom på ett bra tag, jag har inte ens varit hemma hos Malin och Andreas! Så vi ska dit och äta god mat och mysa, och byta lite julklappar!
Ikväll/inatt kommer Niklas! :) ♥

Skriver KANSKE mer ikväll, beroende på om jag får tillbaka min data eller inte...

Dagens fråga:
VAD VILL DU ATT JAG SKA SKRIVA MER/MINDRE OM I BLOGGEN? :) ♥


God Jul! ;) ♥

♥ PUSSSSSSSSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0