Konfa-lördag!

God morgon, eller förmiddag! :)

Nu har jag duschat, och ska fixa iordning mig, snart kommer Mikaela och jag ska åka med henne till Sjömarken, för det är konfa-lördag där. Det betyder att alla vi som konfimerar oss i Olsfors & Sjömarken träffas en lördag i månade och har "läslördag", vi har lektioner och lekar. Det är superkul, :)

Nu ska jag hitta något att ha på mig, blåsa håret och sminka mig! :)
OCH HITTA MINA KONFA-GREJER! :s

skriver mer ikväll,
efter jag har färgat håret! :D

PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: linda

Du är en av finalisterna i min tomtetävling.

man får rösta på sig själv, så kom igen! ;)

2009-12-19 @ 20:28:45
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0