13 april 2010 - GRATTIS BÄSTA VÄN! ♥

Idag är det ingen vanlig dag,
för idag är det Lindas födelsedag! ♥

Så allihopa, sjung med mig:

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!
JAVISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADEE ÅÅÅR!

OCH NÄR HON HAR LEVAT, O NÄR HON HAR LEVAT, O NÄR HON HAR LEVAT UTI HUNDRADE ÅR!
JADÅ SKA HON SKJUTAS, JADÅ SKA HON SKJUTAS, JADÅ SKA HON SKJUTAS PÅ EN SKOTTKÄRRA FRAAAM!

OCH NÄR HON HAR SKJUTITS, O NÄR HON HAR SKJUTITS, O NÄR HON HAR SKJUTITS PÅ EN SKOTTKÄRRA FRAM!
JADÅ SKA HON HÄNGAS, JADÅ SKA HON HÄNGAS, JADÅ SKA HON HÄNGAS PÅ EN HÄST BAKOFRAAAM!

OCH NÄR HON HAR HÄNGITS, O NÄR HON HAR HÄNGITS, O NÄR HON HAR HÄNGITS PÅ EN HÄST BAKOFRAM!
JADÅ SKA HON DRÄNKAS, JADÅ SKA HON DRÄNKAS, JADÅ SKA HON DRÄNKAS I EN FLASKA
CHAMPANJ! JORDGUBBSSAFT!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS
till världens bästa vän
! ♥

Det är inte ens någon idé att jag försöker förklara hur mycket du betyder för mig, för det skulle aldrig gå + att det skulle inte finnas någon som skulle orka läsa det... Haha! Men jag hoppas du vet hur mycker jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig!

Ingen Linda, ingen Frida.


Alla minnen jag har med dig är obeslagbara!
Men vi ska skapa många många mer, tro mig.


Du vet att jag alltid finns för dig,
vart du än befiner dig och vad klockan än är,
finns jag för dig.
Bara att ringa mig eller komma hit,
vad det än är så lovar jag att hjälpa dig.
jag älskar dig,
bästa vän.


♥     ♥       ♥       ♥       ♥       ♥       ♥       ♥       ♥     ♥

och gumman, jag VET att du hatar mig för bilderna! men du får ge igen på min födelsedag istället!
_______________________

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Alma

Kommentera senaste inlägget på min blogg och skriv om du tycker att jag ska ha "veckans blogg" eller inte:) Följ mig via bloglovin' ;)

fin blogg!

2010-04-13 @ 08:35:43
URL: http://almathurfjell.blogg.se/
Postat av: jenny

tack ska du ha!! ne tyvärr vet jag inte det. asos brukar ju kunna ha endel ifs

2010-04-13 @ 09:08:31
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: linda

sv: taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack frajdej!<3

2010-04-13 @ 10:03:59
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0