2 april 2010 - KUNGSMÄSSAN

Idag är det långfredagen och vi ska snart åka till Kungsmässan! :)

Johan väckte mig kl 06:34 imorse... Då sa jag till honom att gå o väcka mamma, haha!
Så snäll är jag! :)

Ikväll kommer Mia, David o lilla Emil! MYS! Dom ska faktiskt sova över, det ska bli superkul.
Imorgon ska vi äta påskmat hos mormor, detta blir en mysig jul, påsk menar jag! Hahah, jag har inte kommit ur vinterfasen än... ;)


Här är söta Emil i början av året! ♥
sötnos!

Nu ska jag sminka mig och fixa håret, för just nu ser jag ut som ett troll! ;)

 

Jag skriver mer ikväll, och då lovar jag att ni ska få se vad jag har köpt!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

sv: hej snygging =)



Det hade jag haha =)

Jag älskar det. Jag bär det varje dag så det tycker jag absolut att du ska :)



Jag har tid så det kan jag göra :) Men det kan ta kanske några dagar att få den klar. DU har min kontaktmejl och så kan vi höras där:)



Kram

2010-04-02 @ 10:44:35
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: SOFIA

SV: haha okej, de e nice ;) jag kan nästan också alla repliker haha.



Vad ska du göra under påsk? :) kramar

2010-04-02 @ 15:18:14
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0