20 april 2010 - JOHAN 5 ÅR! ♥

IDAG FYLLER MIN LILLA GODING HELA 5 ÅR! ♥



många, många, mååånga grattiskramar till honom! Efter skolan så åkte jag och mamma dit och fikade, supergod tårta! Efter lite tv-spel och pyssel med nya pysselbäcker så åkte vi och hämtade ut mitt paket från Ellos so hade kommit! :)

Jag hade beställt en jeansjacka och en maxiklänning! Jeansjackan var jättefin (har ingen bild på den) men lite tajs i armarna, men det vänjer man sig nog vid! Klänningen är jag kär i! Man ser lite gravid ut i den, men det fixar sig nog! Såhär se den ut:

Det var jättesvårt att få någon bra bild på den, men ni ser ju färgen i alla fall...
Just nu står jag och steker de sista pannkakorna till frukost imorgon, och snart ska jag hoppa in i duschen!
Sen måste jag plugga, ska bara se till att göra det med och inte fastna framför tv:n eller datorn!

Skärpning Frida!!!

Nu bränns pannkakorna, vi hörs!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt bra med dig ? :)

2010-04-21 @ 14:55:17
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0