HAPPY TEARS!

Haha, jag började nästan skriva på engelska här med..

Jag är superdupermegalycklig just nu!

Det är såhär:
Pappa hade en tjej för... typ, lite mer än 3 år sedan som hette Bella. Hon hade en kompis som heter Karen (som är engelsktalande) som vi lärde känna väldigt bra, och även när det tog slut mellan pappa och Bella så fortsatte vi att umgås med Karen. Hon har även en supersöt liten son, Brennan. Han är redan FYRA! Han var ju bara en liten bebis när vi träffades...

I alla fall, när pappa träffade Heléne (hans nuvarande fru, det lät inte bra!) så träffades vi mer och mer sällan och till slut träffades vi inte mer.
Jättesnýnd tycker jag, för jag älskar Karen och Brennan, dom är helt underbara! Jag började tänka på dem förra veckan, och pappa sa: "Se om du hittar henne på facebook eller något då, hon skulle säkert bli jätteglad..."Och i morse fick jag ett ryck och började söka på alla olika Karen (nämner inte hennes efternamn här, vet inte om hon vill det...) på facebook och eniro m.m. Tillslut hittar jag henne på eniro men inte f-b. Så jag sätter mig och skriver ett brev till henne, och tänkte skicka det till henne.

Men nu ikväll så satt jag på google och googlade på Karens namn på bilder, och vips så kom det upp en bild på henne! Som ledde mig till hennes facebook-profil!
Jag blev ju superlycklig och skrev ett meddelande till henne och lade till henne som vän. Efter bara en kort stund så svarade hon och jag blev obeskrivligt glad!

Jag började gråta, helt för mig själv. Efter ett braaa tags gråtande så gick jag ut till mamma och skulle berätta vad som hade hänt, och då grät jag ännu mer. Haha, snacka om att vara glad!

Så nu håller jag på att svara på hennes meddelande på facebook med, förhoppningsvis så ska vi träffas nästa helg eller under prao-veckorna. Hoppas, hoppas, hoppas!

Så, ville bara dela med mig av det,
stoooor puss på er som orkade läsa allt!

Nu ska jag återgå till att kolla alla kort hon har lagt upp och äta er godis.
♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0