KAROLINA ♥ FRIDA

Jag har haft en superhärlig dag idag, skolan gick bra och efteråt gick jag med Karolina upp till cetrum. Hon gick till sin sjukgymnast och jag gick hem och hämtade plånboken, sen möttes vi igen och gick o handlade!
Vi köpte tårt-grejer för imorgon ska jag, Karolina och Linda ha tjejkväll och fira Linda!

Nu orkar jag inte skriva så mycket, för jag somnar snart i datorn!
Men Karolina åkte hem för lite mer än en timma sedan och jag har damsugit mitt rum, känner mig hyffsat duktig!

Här får ni lite bilder som jag och Karolina tog på våran plugg-paus:
ENJOY!











Haha, hoppas ni fick er ett gott skratt i alla fall!

En STOR PUSS till söta Karolina, och tack för dagen!
Du är bäst, i love you.


Nu ska jag sova,
GODNATT & DRÖM SÖTT


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Skoj att du gillar min blogg..Ha en skön helg..finns så många fina hemsidor med snygga fest kläder :)

2010-04-16 @ 14:10:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0