NYA SKOR!

Efter skolan idag så gick jag med Alicia (och Sofia halvvägs) upp till centrum, därifrån åkte jag bussen med Stina och hoppade av inne i Borås.
Gick upp till polishuset och väntade på mamma, som kom efter en kvart eller något. Själv fick man sitta där i 50 minuter för att få ta ett j*vla kort till passet. Helt sjukt!

Efter polisen så åkte vi till Knalleland och tog en hamburgare, sen gick vi till skopunkten och kollade på massa skor. Men jag tyckte inte att det fanns såvärst mycket roligt där, men två fina skor fick jag med mig hem!

Nämligen dessa:

Coola mönstrade tygskor för 199,-


Underbara svarta lagom-höga skor för 299,-
ett sotrt + är att de är väldigt bekväma
!


Så jag känner mig nöjd, jag kom hem ganska sent. Så jag åt bara lite och sen dess har jag suttit och pluggat. Men det känns som att, ju mer man skriver, desto mer är det kvar!? Sjuuuukt.

Nu ska jag kolla på mina fina vänners bloggar och lite annat.
Vi hörs imorgon.

PUSS
och dröm sött


Kommentarer
Postat av: friida ♥

dom va snygga ;D

2010-05-05 @ 15:04:17
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0