PEACE OUT!

Nu släcker jag ner och försöker sova,
imorgon ska jag upp lite innan sju...
Min buss går från Borås klockan 09:02!

Jag ska hälsa på Tina, Pierre och Amanda! :D
Jag längtar verkligen, för det var nästan ett år sedan jag träffade dom sist..
Och jag saknar dom! Speciellt min Amanda.. Och hon är redan tio år!
Uuuusch, hon ska inte vara mer än... typ 6år! :( ♥

 

Jaja, nu ska jag inte sitta o lipa över det, det ska bli riktigt kul att få träffa dom igen! :) Till lilla Kevin har jag köpt en t-shirt och Amanda och Pierre får massa godis! Jag hade tänkt att köpa något fint armand till Mandis, men hittade absolut ingenting! Så det fick bli godis, hoppas hon inte blir för besviken ;)


en liten bild på min söta Mandis, förra året när jag var hos dem!

Nu måste jag sova,

PEACE OUT SWEETIEPIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0