BILDER FRÅN MORFARS KALAS

Här kommer bilderna från morfars kalas!






Morfar öppnar paket!

Min fina mormor ♥


Supergod chokladtårta!

Familjen Hedberg's fina födelsedagsmugg.
Carina, moster
Roland, morfar
Angeta, mormor
AnnSofi (på baksidan, ni se "fi"), mamma.

avslutar med en bild på min suuuperbästaste kusin & min söta mamma. ♥

 

Nu ska jag hitta på något att göra, typ kolla på film. Men jag har redan sett i sotrt sett alla filmer vi har. Jag får väl kolla på "The Big Bang Theory" för femtielfte gången istället. Men det funkar det med...

________________________________________________________

Ang. inlägget igårkväll (rakt från hjärtat);
Livet har sina "up's&down's" och igårkväll var en stooort down! Det hände en del och det öppnade upp allt. Jag ska frsöka ta tag i det, ska bara skaffa mod först. För jag vet att jag måste fixa det.
Jag ska fixa det.
Jag.

 





Kommentarer
Postat av: Julia

Hitta på ngt imon ? :)

2010-08-09 @ 21:52:13
URL: http://sjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0