BORÅS MED MIN JOHAN!

Hej på er!

Idag vaknade jag, av väckarklockan i ofs, halv nio! Bra va? Måste ju börja vänja sig lite vid att lägga sig och gå upp i tid, för på fredag börjar skolan igen...!
Ska bli både kul och tråkigt...

Idag blir det en liten tripp till Borås och klippa luggen hos min duktiga frisör Therese! Min lilla Johan åker med mig in. Han får sitta och titta på medans jag klipper mig, men det ska nog funka för jag har godis med mig till honom, haha. Sen får det bli en fika eller mat, och sen blir det väl att åka hem. Får se lite, när man har med sig Johan så vet man aldrig vad som händer...




Bilder på mig och Johan från i början av augusti i år ♥
ÄLSKAR DIG LILLEMAN!





(bilden har jag tagit, så ingen kopiering, tack!)
WIIIIIIIIIIIIII! JAG ÄR SÅ GRYYYYYYMT LYCKLIG JUST NU!!!! MIN PAPPA RINGDE PRECIS OCH SA ATT JAG FÅR BILJETTER TILL E.M.D-SPELNINGEN I BORÅS I FÖDELSEDAGSPRESENT! YEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG JUST NU, JAG SKA FÅ SE E.M.D I BORÅÅÅÅÅS DEN 14 NOVEMBER, GAAAAAH! :D

Mattias Andréasson, den snyggaste mannen på denna jord! ♥



Nu måste jag fixa mig, ska åka snart...
Jag sitter och ler som ett fån framför datorn nu, hahaha, jag är så grymt glaaaaad! :D


Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

Kul att du vill delta i dagens blogg hos mig!

Glöm inte att kika in hos mig ikväll för att se vinnarna!



kram

2010-08-17 @ 12:29:32
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0