HON ÄR TILLBAKA!

Jag lever, och jag är tillbaka!


Jag har varit det sämsta bloggaren någonsin denna sommaren, men jag har haft så grymt fullt upp hela tiden och när jag väl ska sätta mig och skriva något så vet jag inte vad jag ska skriva. Men nu sitter jag här, och skriver.

Min sommar har varit helt fantastisk! England var det bäst jag någonsin gjort! Jag träffade så många underbara människor och hade en sån superhärlig tid i det fina landet. England kommer jag åka tillbaka till, många gånger!

Här är en bild på alla som var där:

Vi var nästan bara svenskar och norsker och norrmän sista veckorna!
I början var det finnar och italiernare med, men dom åkte hem efter två veckor...
Ser ni mig?


I england bodde jag med Julia. Lilla Julia... Utan henne hade språkresan inte ens varit hälften så bra. Bättre rumskamrat (eller, familjskamrt, för vi delade itne rum, haha!) får man leta efter... Julia, tack för 3 amaaaazing veckor! Love you! ♥

Jag & Julia i England!



Efter England var jag mest hemma och umgicks med bästa vän som jag saknade gryyyymt mycket!
Vi åkte runt på hennes moppe och hade allmänt kul, som bara vi kan ha!

Förra veckan var jag i Skåne och hälsade på Julia och Linda (som jag träffade på språkresan).
Vi låg vid stranden, vi shoppade, vi färgade mitt hår (bra gjort Julia!) och DOM åt mängder med glass!
Vi var även på Helsingborgsfestivalen och träffade våra underbara skåne-pojkar; Jonny, Fredrik & Max.
(Språkresan, dom med)
Jättekul att träffa alla igen och vi hade en väldigt... rolig(?), lite speciell kväll i Fredriks söta lilla stuga.
TACK GÄNGET!
En kväll som jag tror ingen av oss kommer glömma, haha.
Ni är bäst, kärlek till eeeer! ♥


Nu orkar jag inte sitta och skriva mer i detalj vad jag har gjort i sommar, jag har haft sommarlov helt enkelt!
Tagit det lugn och umgåtts med mina underbara vänner.

Igår var jag och Olivia på torsdags-kvällen i Borås, och kollade på Salem Al Fakir som uppträdde!
HELT FANTASTISK ÄR HAAAAN!
Jag älskar hans musik och han är en superbra artist och han fick hela torget att dansa och sjunga.
Helt underbart!


"Applåder till alla er som orkade läsa allt dedär..."

Nu ska jag fixa lite mer här, sen ska jag höra med Linda vad hon gör. Och se ifall hon och jag ska ta en sväng med hennes moppe, haha.


Ha en mysig fredagskväll,
puss!




Kommentarer
Postat av: Icekiss

Jeg savner Brighton!<3

2010-08-06 @ 18:05:57
URL: http://www.Icekiss.blogg.no
Postat av: Anonym

Sv; Tack så mkt <3

2010-08-06 @ 18:28:23
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: adelisa

Finalister är ute på bloggen nu så ni får gå in och rösta på er favorit!

En röstning per IP-adress!!

2010-08-06 @ 19:56:28
URL: http://adelisaas.blogg.se/
Postat av: Julia

Aww Friday <3 Utan dig hade det inte varit kul ALLS! Shit vilken tur att just du och jag fick bo tsm :D <3333

2010-08-06 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0