RIX FM FESTIVAL, GÖTEBORG!

God morgon!


Nu har jag precis tagit en dusch och snart ska jag gå och få i mig något att äta!

Idag ska jag och Linda ner till Göteborg och kolla på RixFm Festival! Det ska bli jättekul, och det kommer ganska bra artister;

Anders Fernett


Apollo Drive


Broken Door


Darin


E.M.D ♥


Erik Grönwall


Erik Hassle


Love Generation


Ola Svensson


Ramsells
(blev ingen bra bild där direkt...)


Rebound


Mina favoriter av dagens artister är ju såklart; E.M.D!
Men även Erik Hassle, Erik Grönwall, Ola och Rebound. Ska bli kul att höra Broken Door med, och några utan dom har jag nog aldrig ens hört, men jag vet en som jag faktiskt inte gillar, och det gör väl mig till den enda tjejen i världen som inte gillar honom... Men jag gillar inte Darin... Haha, vet inte varför, men jaghar alltid haft något emot honom... Jaja, får väl se hur "bra" han är idag!

Nu sitter jag och lyssnar på en spotify-lista med musik från artisterna ovan! Och taggar för dagen med bästa vän, det ska nog blir bra detta! Tror jag tar med mig kameran så det blir lite bilder sen...

Ha en toppendag,
pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0