SEG DAG & BILDER FRÅN MOSTER

God morgon!

Eller... god förmiddag?
Jag har faktiskt varit uppe sedan runt klockan 10, men har inte haft ork att sätta mig vid datorn...
Idag är jag väldigt, väldigt seg. Jag ska bara plocka ihop det allra sista som ska med till pappa, sedan tar jag bussen dit och kanske bakar något. Fick väldigt lust att göra det, haha. Ska se om "brorsan K" vill komma ner och hjälpa till.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men nu kom jag på att jag lovade er bilderna!
Så här kommer dom;
(alla bilder är tagna av mig här på bloggen, om jag inte skriver något annat! alltså, ingen kopiering. Om du vill ha någon bild, kontakta mig först.)

Min moster har så grymt fin stil hemma hos sig, det är lite gammaldags med myyyycket vitt!
Haha, men även lite rosa, rosor och krusidulligt. Jag älskar det!





Min lilla goding hade fått TheSimpson-filmen, på svenska!
Så det var ALLT han pratade om, heeela tiden. Haha, sötnos!

Skrållis var med ♥


Vi satt ute på deras altan och åt supergod middag.

Johan ville cykla!



Haha, jag sa till Johan; Kolla in i kameran och se glad ut!
Men han hade fullt upp med sitt tv-spel, så han vinkade till kameran. Haha!

Se tuff ut! - sa jag, och visst gör han? Haha, min lilla goding!


Nu hinner jag inte ladda upp mer bilder, då missar jag bussen. Men när jag kommer hem till pappa så ska ni få se lite bilder från morfars kalas, och även gårdagens outfit.

Ha det bra sålänge,
pussss

ps; detta är äkta vänner;

älskar dig, bror.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0