3 FEBRUARI 2010

Godmorgon! :) ♥
jag försov mig nästan en halvtimma, men sen kom jag på att det var ingenbråska eftersom jag ska åka med söta Felicia till skolan, så jag har 20 minuter exktra på mig! :)

Så nu sitter jag här men ska börja fixa iordning mig nu,
idag är det bandyturnering för alla 8:or på skolan, men jag ska inte vara med för jag har jätteont i halsen :(
det enda jag kunde äta till frukost var lite yoghurt, så nu är jag gasnak hungrig igen. Får se om jag hinner ta lite mer yoghurt innan jag åker!

Det verkar som att min Linda inte kommer till skolan idag heller... Så jag får kolla på bandyturnringen helt själv! :(
Linda; KRYA PÅ DIG GUMMAN! ♥

Nu ska jag borsta och platta håret, sminka mig och hitta några hyffsade kläder!
Ha en bra dag så hrs vi senare,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lindapinda

sv: aha redovisningen ^^

aja, jag pluggar kartkunskap :(

2010-02-03 @ 17:55:47
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0