ÄNTLIGEN FREDAG ♥

Nu sitter jag i min säng med data i knät och lyssnar på Glee-musik på spotify, UNDERBART! Man blir så himla glad av det, och har man sett serien på tv så tänker man ju på den scenen där låten var med. Det kan ha varit jättesorligt eller asroligt, det är väldigt blandat! En speciell låt är; "Dancing with myself" med "Artie". Han är rullstolsbunden, men sjunger jättebra och är med i GleeClub. Men det är så synd om honom! :( Alla tar för givet att han klarar sig själv och att han itne har problem med att alla skulle ta en buss till en tävling och att han skulle be sin pappa köra honom. Då började jag gråta (och jag börjar nästan gråta nu med!) för jag tycker så synd om honom. Tänkt dig själv; Du sitter fast i en rullstol och vill bara vara som alla andra och passa in, och kunna springa, dansa och gå som alla andra. Men du kan inte, så du får be din mamma och pappa om hjälp. Utan att dina vänner tycker synd om dig eller erbjuder att hjälpa till... Jag tycker det är det värsta som finns! Jag hatar alla som mobbar folk, men det är värre att mobba någon som har en sjukdom eller något och inte kan hjälpa det. Jag blir tårögd nu, för jag tänker på denna scenen med "Dancing with myself" när han är i sin rullstol helt själv i aulan (tror han, men hans lärare står och kollar.) på scenen och sjunger denna låten och "dansar" med sin rullstol. Det gör typ ont i hjärtat att höra det. Jag tycker så grymt synd om människor som är fast i rullstol eller liknande p.g.a en olycka eller att du är född med det. Då kan man ju inte hjälpa det.. Usch och fy!
Om någon är intresserad så är detta min Glee-spellista på spotify: LÄNK. Det är alla låtar som Glee har gjort, (tror jag!) men de är ca de 10-15 översta som jag lyssnar på mest om och om igen! :)

Här hade jag tänkt att lägga in några supersnygga kort på Glee-gänget, men det funkar inte att ladda upp bilder?
Jag har startat om internet och provat med massa olika bilder, men inget funkar! :(
Jaja, det kanske funkar senare. :)

Nu ska jag gå igenom alla miljarder bloggar som jag följer, sen blir det nog att hjälpa mamma med maten! :)
Och ikväll är det LETS DANCE! :D ♥ Med min Mattias Andréasson, grrr! Världens snyggaste man! :D
efter Dig.
snygaaaaaaaaaaaaast 

NU FUNKADE DET ATT LADDA UPP BILD!?

jaja, ni får se Glee ngn annan gång ;) ♥

Såhär ser jag ut idag, om det är någon som undrar:
lääääskig! :O ;D
Inte den bästa bilden, men det är cam-bild ;)

Nu smsar jag med min bästis :)
hon är påväg till sin bror och hans tjej och stannar där hela helgen :(
så jag får vara själv imorgon...
men jag får sms-bomba henne :D ♥


PUSS



brother&sister-is-forever. right?


Kommentarer
Postat av: felicia

hej !:)

händer i helgen ? :D <3

2010-02-05 @ 17:17:55
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: lindapinda

sv: aaaw (a)<3

aa, jag stannar hela helgen, så smsa på! :D

lövju

2010-02-05 @ 20:25:23
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0