ERIC SAADE & ANDREAS JOHNSSON!

Snyggaste Eric Saade gick till finaaaaaal! :D
Ni skulle sett mig och Linda när dem skulle säga vilka som gick vidare och vem som hade fått mest röster... Hennes pappa blev så rädd att han nästan ramlade ur fåtöljen... Haha! Vi skrek så jag tror hela byn hörde... ;)

Efter Melodifestivalen så fixade vi iordning min säng och lekte lekar, haha! Så mogna är vi! Vi lekte "namn-leken" om någn vet vad det är, och så "lekte" vi en till grej, den gick till såhär:
Båda ska blunda. När man har sagt klara, färdiga, gå! Så ska man kolla, fast inte samtidigt! :D  Haha, om jag kollar på Linda, så får hon inte titta på mig! Och om hon gör det så ska man börja om, och sen ser man hur länge man klarar utan att se varandra! ;)
Kul va!?
Vi är ganska lättroade... För vi skrattade så vi knappt kunde andas (eller Linda skrattade...) åt namnet; "Anna-Bella"... Hur kul är det? Jag tycker faktiskt det är ett ganska fint namn, men Linda skrattade!

Såhär ser Lindas rum ut nu;
LINDAS RUM!
Och eftersom sängarna står lite "tripp, trapp, trull" så var ju Linda TVUNGEN att rulla ner för sängarna och ner på golvet... Detta gjorde hon kanske 3 gånger i rad, och då kom hennes pappa in när vi båda låg på golvet och skrattade så vi knappt kunde andas. Hahhahahaha!

 

Som ni kanske förstår så andas vi inte så mycket när vi är med varandra, för vi skrattar mest! :)

Det gillar vi! Att skratta alltså...

 

Om 1 minuter är det alla ♥-sdag! :)
Då ska vi öppna pakeeeet!


Vad ska DU göra på alla hjärtans dag? :)

Nu ska vi stirra på klockan och sen öppna paket, och sen kolla på film!


PUSS
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0