GLAD ALLA ♥-DAG!

Hoppas ni får en underbar dag med mycket kärlek och glädje! ♥

Är det någon som ska göra något speciellt idag? :)

Själv ska jag snart åka hem från Linda och mysa lite med familjen,
pappa fick sitt paket av mig igår, det var ett par kalsonger där det stod: "PAPPA ÄR BÄST"
Haha, dom gillade han! :)

Linda fick ett ljus av mig igår, och jag fick hjärtan marsmallows av henne,
tack gumman! ♥


Såhär fint var mitt paket som jag gav till Linda,

jag hann inte riktigt slå in det.. Haha ;)

Nu ska vi fixa iordning i Lindas rum,

och om en timma åker jag hem! :(

Här får ni en väldigt vacker bild på mig och min fullt normala bästa vän,
SOM JAG ÄLSKAR! :) ♥

 

Jag skriver mer när jag kommit hem,

GE VARANDRA EXTRA MYCKET KÄRLEK IDAG! :D ♥

PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: sofia

Happy Valentine's day till dig med haha :D

Hoppas du får en underbar dag.

2010-02-14 @ 13:54:17
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0