JOHAN ♥

Här får några supervackra bilder på mig och min lilla galning! :D

ursäkta mitt utseende, men jag har varken borstat håret eller sminkat mig!

Johan vaknade lite innan sju, men när han försökte väcka mig så vaknade inte jag... haha!
Men som tur var så var mamma uppe för hon skulle iväg till jobbet, så hon väckte mig! :)
Jag låg kvar i sängen 5 minuter medans Johan lekte med lego, sen gick jag upp och fixade frukost till oss!
Och efter frukosten började vi baka! :D
Jag bakade, och Johan hjälpte till, chokladmuffins och hallonmuffins, chokladmuffinsarna blev jättefina, men hallonmuffinsarna blev jättefula...
Sen gjorde Johan även sina EGNA muffins, han fick bestämma helt själv vad det skulle vara i, jag hjälpe honom bara lite i smyg med lite mer mjöl och sånt, så att det skulle bli muffins!
Men dom blev jätefina, han hade både choklad och hallon i sina! :)

Det blir säkert jättegott! :D

Nu ska vi fixa iordning oss och ta på oss riktiga kläder, och sen ska vi ut och ÅKA PULKA! Och nu sa han precis; "frida, jag vill puss datorn!" hAHA, han är så söt min lilla älskling! :) ♥

Nu får jag hjälpa honom innan han river ner heeela mitt rum, jag skriver mer när vi har kommit hem
(OM JAG ÖVERLEVER ALL PULKAÅKNING!)!

Ha en mysig fredag,
PUSS.

( min ata har blivit helt konstig nu, all min text blir sne? jag har försökt med allat, men det funkar inte..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0