KLIPPT MIG,

Såhär blev resultatet;

Inte så hemskt mycket skillnad, men det ser ut som att jag knappt har något hår kvar på efter-bilden, men hon plattade det supermycket så det är vääääldigt platt och känns jättetunt, men det är bara tills jag har duschar ingen ;)
Så jag känner mig nöjd!
                                                                                               Vad tycker Du?


När jag var på väg hem från stan kom jag på att  min moster slutade sitt jobb lite efter att min buss gick, så jag ringde henne och vi bestämde att jag tog bussen fram till hennes jobb, sen möttes vi på parkeringen och så åkte jag med henne och hämtade Johan på dagis och sen hem till dom! :)
Hemma hos moster så var det full rulle!
Johans kompis Oliver och hans lillasyster Vilma och deras mamma kom och fikade, och Johan var trött och tjurig så han ville inte leka med Oliver, bara med mig! Men efter mycket prat och lite fika så var det bra igen, haha! :)

Jag kom hem för ca en haltimma sedan, har hunnit slänga i mig en semla idag med... Inte bra! Min mamma köpte semlor som man gör själv, så man lägger bara på grädde och mandelsmassa om man ska ha det, men jag gillar itne mandelmassa så jag har bara massa grädde! :)
Men idag var grädden inte lika fin... Den rann nästan bara, så min semla blev inte så fin, men den var god!
Jag tänkte ta en bild på den och visa er, men rätt som det var så var den nästan slut,
så detta var den bästa bilden, haha!

Grädden rann så mycket i slutet så jag fick äta med sked! Haha ;)


Nu sitter jag på mitt rum med datan i knär i sängen och lyssnar på Markus Fagervall, jag har aldrig varit hans största fan, men nu gillar jag verkligen hans musik! Nu växlar min spotify mellan Markus och Måns Zelmerlöv, detta gillar vi starkt! ;) Nu ska jag läsa alla andra 13 bloggar som jag följer, sen ska jag leta upp något snygg nagellack så jag kan fixa naglarna imorgon. orkar inte det ikväll...

Imorgon kommer Johan och sover här, så är han ledig från dagis  på fredag så är han hemma med mig, men vi ska nog dra ut och åka pulka, ska bli mysigt (även fast jag är livrädd för att åka pulka!)!

Hoppas ni har en mysig onsdagskväll, det har jag!
PUSS



P.S JAG SAKNAR KAROLINA, hoppas den grisen har det supertråkigt i Thailand, gå in på hennes blogg [LÄNK] och läs om hennes hemska agar nere i Paradiset... ♥
 


Kommentarer
Postat av: felicia (:

gud så fint det blev!:D <3



hur mår du ? <3

2010-02-17 @ 21:23:56
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0