Min lilla olycksfågel. ♥

Det är Karolina det!
Hon hade sån tur att hon bröt fotleden och tvingas ha gips i fem veckor... Och hon åker som sagt till Thailnad i tre veckor på fredag... Usch, jag tycker så synd om henne! :( ♥
Men vi kom på 3 fördelar;
1. Hon slipper diska i Thailand.
2. Hon sliter inte ut sina nya skor som jag vill ha!
3. Nu har jag ett helt ben att kladda ner! :D

Haha, visst är vi heelt normala? :)
Men jag tycker synd om dig, det ska du veta! ♥
Men jag ska stötta dig i de två dagar jag kan innan du lämnar mig...

Här får ni några bilder på min olycksfågel ♥
äääääälskling ♥

KAROLINA, den fina ♥

Love you

Kommentarer
Postat av: Lindapinda

omg, bröt hon fotleden?!?!?!?!?!?

stackars henne, hon som ska till thailand å allt, fyfan :(<3

2010-02-03 @ 20:00:10
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: olivia.

nä fyfan, stackars karro .. :( <3

2010-02-03 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0