MINA FAVORITER...

... ur Melodifestivalen 2010:

Ola -- Unstoppeble.

Härlig låt, ännu en snygging;)

 

 


Eric Saade -- Manboy
BÄÄÄÄÄST! och snyggast;)


Salem Al Fakir -- Keep On Walking
En riktigt bra låt, annorlund, men Helt underbar! :)


Neo -- Human Frontier
SUPERHÄRLIG LÅT! Påminner väldigt Mycket om Mika, men det gillar jag, längtar till sommarkvällarna nu! D


Elin Lanto -- Läkare, läkare.
En härlig partylåt, ascool! D


Noll Disciplin -- Idiot

Haha, vad säger man!? En låt som man Måste lyssna på Några gånger först, men nu tycker jag den är ashärlig! D


Pauline -- Sucker For Love
Åååh, DETTA ÄR Härlig musik! Älskar Detta, glaaad musik: D


Hanna Lindblad -- Manipuladed.
Cool låt, partymusik!

_______________________________________

 Har säkert glömt några låtar, men det var mååånga bra med i år! :D

Nu ska jag äta lite mat och kolla på "Blåsningen", sen sova! Är supertrött, imorgon är det måndag igen .. Usch!
Men min Karolina har kommit hem igen! : D ♥


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lona-tävling på bloggen!

idiot, de kan man säga att dem är de söög! :D

2010-03-01 @ 15:29:08
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, ERIC SAADE ÄR BÄST!

2010-03-01 @ 15:41:58
Postat av: felicia

eric saade :D:D <3



sv: ungefär femhudra tror jag , men jag fick den när jag köpte kameran .

men om du anmäler dig till samma dag kan vi göra det tsm !? :)

det fanns mer fotokurser, men jag ska börja med denna. Så kan vi gå på en till sen kanske!? :D<3



puss<3

2010-03-01 @ 17:32:01
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0