MORGON.

Morrn'morrn'!


Det är ganska skönt nu, för jag gick upp redan klockan 6 för att jag skulle hinna duscha, men nu är klockan bara lite efter sju och min bus går om ca en timma. Så det känns bra att inte behöa stressa nu! :)
Nu ska jag blåsa håret och fixa iordning mig,
sen iväg till skolan. Men usch jag har så ont i halsen... :(
Orkar typ ingenting, men jag åker till skolan och kämpar. Det är ju bara en dag...
Men idrotten får jag se vad jag känner, för har jag såhär och ont hostan fortsätter så ska jag inte vara med...
Jaja,
får gå till skolan och ta hand om lilla olycksfågeln! :) ♥

Ha en bra dag så hörs vi senare under dagen...
För jag har fixat en ny header,
så ska Karolina kanske hjälpa mig i skolan och fixa till det ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0