ONSDAG 17 FEBRUARI 2010

Godmorgon!
Nu har jag varit uppe i ca en timma, tagit det lugnt och ätit frukost.
Nu ska jag hitta något att ha på mig och sminka mig lite,
borsta håret och se så det ser nååågolunda ut!

Idag ska jag nämligen klippa mig! :)
Blir nog inte så stor ändring, ska bara få bort allt det slitna. Och det är en del... :s
Men det blir säkert bra, för Therese som klipper mig är superduktig! :)


Jag vill ju ha något liknande som Vanessa har, fast med lugg!
Just nu har jag lite mer än axellångt hår, men försöker spara till låååångt! :)

Nu måste jag fixa mig, min buss går om lite mer än en halvtimma,

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: klart ja orkar, vad har du för stl ? o va har linda? kan köpa till hon också! :)<3

2010-02-17 @ 13:26:19
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0