PLUGGA PLUGGA PLUGGA...

och PLUGGA! usch, jag gillar inte detta!
Men vi har NO-prov på torsdag, massa eneglska-grlosor tills imorgon, och sen mer engalska-glosor till torsdag, och idag fik vi reda på att på fredag ska vi ha prov i sv/so... Om BIBELN!? Seriöst? Jag förstår inte poängen i det... Menmen, det är inte jag som bestämmer sånt!
Så Linda, du har ganska mycket att ta igen imorgon om du kommer!

Nu sitter jag i min säng, med datorn och alla läxböcker i knäet, och har ätit ett glas yoghurt(jag åt ur glaset!) och ska äta ett äpple nu, och dyka in i plugget! Vi ses om några timmar, om jag huttar upp ur bäckerna igen vill säga...

BTW: ÄR DET NÅGON MER ÄN JAG SOM VILL SE "ALICE IN WONDERLAND"?????
Här är trailern;


Visst verkar det som en amazing film? Jag kommer nog sitta och skrika igenom hela filmen,
för jag är så GRYMT RÄDD för clowner (fråga bara mina vänner!) och Jhonny Depp liknar lite en clown..
Så bara av att kolla på trailern så sitter jag och småskakar och trycker mig mot väggen och kollar så att ingen står bakom mig, haha. Paraniod, eller hur? Men så går det när ens pappa låter en kolla på skräckfilmer med clowner när man bara är 5-6 år... Clowner är det värsta som finns, det är värre än spindlar och ormar.
USCH FÖR CLOWNER!


så, där fick jag ut lite av mig ilska på clownerna med,
nu mååååste jag börja plugga, och lyssna på Ke$ha!
Någon som har lyssnat på hennes nya album: ANIMAL?
Jag har det! Det går om och om och om och om igen på min spotifyyy! :)

Denna låten och "Dancing with tears in my eyes" är mina absoluta favoriter, men alla låtar är GRYMMA!
Så kolla in hennes album, det är gryyyyyymt! :D

nu MÅÅÅÅÅSTE jag plugga, för tredje gången, haha, men nu ska jag det.!

PUSS.



Du gör mig fortfarande knäsvag,
även fast jag vill vara arg på dig.


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

GRATTIS! Du blev en av de tio finalisterna.

Låt dina läsare rösta på dig nu.



Lycka till!

2010-02-23 @ 18:40:37
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0