SVAR PÅ ERA FRÅGOR! :)

Jag orkade inte svara på frågorna igår så jag gör det nu!
Just nu sitter jag i sängen hos min söta vän! :)




Här kommer frågorna & svaren:

Gillar du din blogg?
- Hm... Det var en svår fråga! Jag vet inte riktigt, eller, det är klart att jag gillar att ha den och skriva och få söta komentarer. Men jag vet inte riktigt om jag skulle gilla den om jag inte var jag, om ni fattar? Det vet jag ju faktiskt inte... Gillar ni min blogg? ;)

vem är din förebild?
- Inom blogg-världen så är BlondinBella, Tyra och Kenza mina förebilder! Alla är supervackra tjejer som vågar stå för vilka dom är och dom ger bra tips, och dom har faktiskt hjälp mig stärka mitt självförtroende, tro det eller ej! Men dom är jättebra männiksor! :)
Men i livet så är det min moster! Hon är en underbar kvinna som har hjälpt mig mycket, och som alltid finns där för mig. Sån vill jag bli när jag växer upp... ♥

Gillar du foki?
- Ja. Jag följer hennes blogg, och hon är en söt tjej som skrver om lite annorlunda saker. Man blir glad av hennes blogg! :)


Gillar du grönt?
- Absolut! Jag älskar grönt, men även gul, rosa, lila... Alla starka färger!

Katt elr hund?
- Båda! Jag har ju en dvärgschnauzer hemma hos min mamma, en jättesöt liten svart hund, och hos min pappa har jag två små katter. Jag älskar båda två, så det kan jag inte välja mellan...

Apa elr gris?
- Den var också lite svår... Apor är ju jättesöta, men även lite läskiga! Haha, så jag skulle nog välja gris faktiskt! Älskar sånnadär små mini-grisar som man kan ha som husdjur! Supersöta ju! :D

Schäffer elr bulldog?
- BULLDOG! Jag hatar schäffrar, dom är stora och läskiga, men visst, bulldogar är inte det finaste djuret. Men dom är söta på något sätt, dom påminner lite om Anders Bagge... Haha!

Gillar du Hello kitty?
- Jaadå, det är ett väldigt sött märke!

Har du husdjur?
- Ja, som sagt ovan så har jag en hund, och två katter! :)

Villken är din favo färg?
- Det skrevjag också ovan, men alla starka färger, men mest tror jag det är gul, grön och rosa! :)

Snyggast outfit?
- Jag tycker det är jättesnyggt på sommaren med slitna jeansshorts och någon fräck t-shirt med ett par converse eller slitna boots. Men även en snygg klänning med pumps, me like! :D

vem eller vilka är dina närmaste vänner? (:
- Min allra närmsta vän är ju Linda, (som jag är hos just nu!) men några av mina andra nära vänner är, Olivia, Karolina, Felicia, Nellie, Mikaela, och en till, men jag vet inte riktigt hur det är mellan oss nu, så jag nämner inte hans namn.

Vad gillar du att göra på våren?
- Jag gillar att vara ute sent på kvällarna efter man har ätit grillad mat ute på altanen, eller ja, nu har vi ingen altan längre, men vi får väl sitta på gräsmattan... Haha, men det mysigaste med våren är alla färger som börjar komma fram och att bara ta på sig något tröja istället för jacka, ta med sig mobilen och plånboken och dra ut med vännerna! Underbart! :) ♥

 

 

Om du fick önska dig något just nu, i detta ögonblick, vad som helst, vad skulle det då vara?
- Det skulle nog vara att få tillbaka mitt hus. Eller att få ta examen! Haha, mitt hus vill jag verkligen ha tillbaka, tyck jag är töntig eller överreagerar, men jag älskar det huset. Jag har växt upp där och det är det enda minnet jag har från att min mamma och pappa bodde ihop, så det är väldigt speciellt för mig...

 

Har du en pojkvän? Om inte, vad hette din förra?

- Nej, jag har ingen pojkvän just nu. Jag vet inte om man kan räkna den sista som en pojkvän, men han hette Alexander.

 


Säg 3 positiva saker om dig själv.

- Det är ju ingen fråga direkt, men jag gör det ändå! 1. Bra vän, som alltid finns där. 2. Rolig. 3. Snäll och omtänksam. (Linda hjälpte mig, haha!)

 

 


Om Mattias Andréasson knackade på din dörr en dag, och du öppnar, vad gör du då?

- Haha, åh herregud! Jag har faktiskt ingen aning! Antingen så skulle jag varit stencool och klarat det bra, eller så skulle jag flippat ur och fått hjärtattack! Jag tror faktiskt jag skulle börjat gråta, haha. Om någon av er säger till honom att komma hem till mig så lovar jag att filma resultatet! ;)

 

 

Vilken skola går du i?

- I min skola. Jag skriver inte ut det här på bloggen, dom som känner mig vet var jag bor och var jag finns, det räcker ;)

 

Bästa minnet? ( hit tills, hehe )

- Ojdå... Det är många! Men det absolut bästa är nog när mamma ringde till mig och sa att jag hade fått en kusin! Jag var hemma hos familjen Andersson, som vi umgicks med mycket då, vi satt och åt pastakuddar och köttbullar (jag satt längst ut på kökssoffan jämte Fanny) och min mobil ringde, jag gick därifrån in i storarummet och svarade, och när mamma sa: "Det blev en pojke" då svarade jag, NEEEEEJ! För jag hade slått vad med morfar att det skulle bli en tjej, vi satsade 20 kronor, och dom har han inte fått än... Haha!

Men ett annat minne är ju hela förra sommaren! Pappas bröllop, alla Lisebergs-besöken med Linda, stugan och allt annat.

 

 


Bästa vän?

- Linda. Men jag har ju andra nära vänner också, som jag skrev innan. Men Linda är den närmsta och bästa! :) ♥

Här ser ni en bild på min fina bästa vän!
Såhär såg hon ut när vi skulle gå och köpa godis innan idag... Haha, fattar ni att jag skrattade när hon ramlade? :D
Hon skulle posa vid "pinnen" och rätt som det är sitter hon på rumpan en halvmeter ner i snön, och bara skrek! HAHAHAHAAHA! Jag skrattade så jag fick ont i magen och det enda hon sa var: "Det är inte kul!" och så gick hon med mössan på händerna... Visst är hon vacker och normal? :)

Och hon tror att jag gråter varje gång jag kliar mig i ögonen eller andas in med näsan... hahah!

Min bästa vän!

Nu ska vi lyssna på maaaaaaassa bra musik och kolla runt lite här eller spela något spel eller... Nej! Vi ska ut i kylan och mörkret och ta kort, jag lovar att ni ska få se några kort när vi har kommit in! :)

Ikväll blir det melodifestivalen, och imorgon är det alla ♥-dag och Olivia fyller fjortis!

Så grattis gumman, älskar dig! :)

 

Nu ska jag hjälpa Linda att fixa sig så ska vi ta massa fina kort på henne ! :)

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: tova

där ser man...

2010-02-13 @ 19:01:13
Postat av: linda

<3

2010-02-13 @ 19:47:29
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0