VILKEN...

... mobil tycker Du att jag ska köpa? :)

Just nu lutar det mest åt MINI, den är billigare och sötare.. Men jag har inte riktigt bestämt mig än, så får se.
Men skriv gärna vilken du tycker om mest!

Nu är klockan nästan 21:00 och jag ska sova!

Orkar inte visa er bilder idag, så det får bli någon dag i veckan istället, jag är jättetrött, jag till och med somnade till en stund i vadagsrummet på kalaset innan, haha!

Så nu ska jag lägga mig i min goa säng och kolla på vänner, imorgon har vi halvdag och jag åker troligtvis in til stan med söta Olivia, om vädret tillåter, annars åker jag med henne hem eller hon med mig tror jag :)

olivia, <3
här är en bild på fina Olivia som jag tog i somras, visst är hon vacker? :) ♥

 

Godnatt, dröm sött.

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

MINI du SKA köpa mini!!!! :D<3

2010-02-22 @ 07:33:23
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

EN STOR!

2010-02-22 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0