2010

Nu är det nytt år, nya rutiner, nytt liv!
Eller kanske inte för er, men för mig! :)

 Mina nyårslöften blev;
Äta nyttigt, men ändå unna mig saker på helger.
Ut och röra på mig mer.
Jobba på i skolan.
Inte deppa ihop över idioter.
Vara glad för det jag har.
Göra det bästa av situationen.
Finnas där för minna vänner!

Tror ni jag kan hålla det...? ;)

Gårdagen var undebrar! Jag och mina bästa flockor tillsammans, flera timmar, musik, dans och masa flum! Kan det bli bättre? ;)

Vi hade så grymt kul, så jag skulle vilja spola tillbaka tiden ett dygn och göra om allt!

Vi åt god mat, dansade loss, sjöng och hade riktigt roligt! Detta var absolut min bästa nyårsafton någonsin!


Här kommer ett litet bildregn från natten som var;
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
VI ÄR BÄST! ♥
Drink ;)
Världens finaste bästa vän! ♥
feeeeeeeest! ;)
Kristina ♥Felicia ♥Linda ♥

Tripp, Trapp, TRULL!
PUSSSS! ♥
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN ♥
Efterrätten ;)
Haha! Man får ju bjuda på sig själv ;)
MUFFINS!
FINAST!

Happy New Year! :)


Det får räcka! :)
Nu ska jag sova, imorgon ska jag på bio med min lilla Johan! Vi ska kolla på Alvin och gänget 2 ;)
Haha, vad ska ni göra imorgon? <3

TACK TJEJOR FÖR EN FANTISK NYÅRSAFTON!
JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: L ☆

DET ÄR JAG SOM HAR TAGIT ALLA BILDER! :D

ANTECKNA DET!

så att inte frida tar åt sig äran (a) haha



puss

2010-01-02 @ 10:26:55
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0