Alvin & Gänget 2

Hej alla söta!

Idag vaknade jag runt klockan 10, så jag gick upp och åt frukost och fixade lite. Sminkade mig men upptäckte att jag hade glömt mascaran hos pappa, hur lyckad är man?, så jag fick sno mammas ;)
Sprang hem till pappa och hämtade min nycklar (och mascaran) som jag också hade glömt! Sen kom moster, Johan och Ceder och hämtade mig så åkte vi in till Boårs, gick till bio:n och hämtade ut biljetterna, sen gick vi till Åhlens ( jag, moste och Johan, Ceder gick någon annan stans! ). Inne på Åhlens så gick jag och kollade på ett par skinhandskar som jag har velat ha väldigt länge, och moster tyckte också dom var snygga, så det blev så att jag var 249kr fattigare, men ett par snygga skinhanskar rikare! :) Så det gillar vi!
Efter Åhlens gick vi in till H&M, där Olivias mamma jobbade ;) Vi skulle kolla efter ett par snygga joggingbyxor till lilleman, men vi hittade inga. Det blev bara en blus till moster (:

Sen vad klockan halv ett och bio:n började klockan ett så vi gick till biografen. Gick och kissade och köpte popcorn och lite godis! :) Jag och Johan satt längst bak, så vi såg väldigt bra! Filmen var jättebra faktiskt, haha! Eftersom jag är lite barnslig av mig så älskade jag den ;)

Vi åkte hem och åt hamburgare och spelade "Lusen" (:
Efter en stund åkte jag hem och var så duktigt och damsög, dammade och bytte sängkläder! Sen tog det inte lång stund så kom moster och dom hit. Nu har vi ätit lite ost och kex till förrätt och jättegod kyckling och pasta med kantarell-sås till huvudrätt! Nu skulle vi egentligen ätit efterrätt, men jag är så mätt så jag väntar lite med det!

Linda har gjort en header bild till mig, men inte "satt dit den" än, eftersom jag måste byta bakrund och sånt först... Någon som kan hjälpa mig med designen på bloggen, för jag fatta ingeting!

Nu ska jag vara social och umgås med våra fina gäster!
Ha det bra!

PUSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: L ☆

DESIGNADINBLOGG.SE ???????

2010-01-02 @ 20:48:25
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0