ÄNTLIGEN INTERNET IGEN!

Nu är jag tillbakaaaaa! :D
Jag trodde ju att det var något fel med min dator, eftersom internet inte funkade, och jag provade med allt!
Sedan insåg jag att det var för att jag hde missast klicka på en knapp -.-'
Haha, då känner man sig lagom lyckad! ;)

Det har inte hänt så värst mycket sedan sist, Heléne hade några tjejkompisar hemma i fredags, och jag tror vi gick och la oss lite efter 05:00 på morgonen, haha, underbart gäng dedär!♥ . Sean har kommit till skolan och ska stanna i veckan, och mamma och Leif har förlovat sig.
Japp, det var nog det hela...

Nu sitter jag i sängen med datorn i knär och har varit så duktig och pluggat matte och engelska... Ojoj! Var borta hos mormor en stund innan med, mysigt! Vi pratade om lite allt möjligt, och kollade i resekataloger.


Hittade också en artikel om modeller, jag gillar verkligen detta!
Det borde inte vara tillåten att vara 170 lång och väga 30 kilo, och se det som förebilder!
Usch, det ser ju bara äckligt ut...
Kolla in artikeln här:
http://mabra.com/kurviga-modeller-tar-over-modesidorna/

Nu äter jag popcorn, lyssnar på spotify och chattar med min söta Olivia. mys mys! ♥


Vet inte om det är någon som är intresserad, men här är min aktuella spotifylista som går gå högvarv!
frida sofie hedberg,  ( <-- klicka på namnet! )




Olivia & Karolina,
jag älskar er båda två,
otroligt mycket!
Ni är underbara,
och ni klarar allt!
finns alltid här för er,
älskade!


Kommentarer
Postat av: Karolina

älskar dig också!<3

2010-01-19 @ 21:19:02
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: olivia

älskar dej med

frida sofie hedberg. (L)

2010-01-20 @ 17:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0