Dagen med Linda :) ♥

Min dag börjde lite innan 9. Gick upp och duschade, åt lite frukost och tog ut hunden. Sen fixade jag mig och gick ut till bussen, när bussen kom så gick jag på och där satt Linda och Emma&Linnea :) Linnea hoppade av hos Albin, och Emma åkte till Borås. Jag och Linda hoppade av vid busstorget och gick mot affärerna. Vi gick på bl.a GinaTricot, är jag köpte en söt liten handväska som kommer vara jättebra att ha till sommaren ( och Spanien! ). Vi gick vidare i några affärer och Linda köpte en jättefin skjorta på H&M ( som jag har kollat på länge, men hon tog den sista. haha! ) som hon köpte, plus ett guldskärp.

Vi gick och åt på kinarestaurangen, det var jättegott och vi är helt normala när vi äter ;) Efter maten bestämde vi oss för att kolla om det gick någon bra film på bio, men eftersom jag har sett bio 2 gånger på en vecka nu så kändes det lite onödigt. Men sen kom jag på att jag hade kvar ett presentkort med 150kr på bio, så det fick bli en film! Det blev OldDogs, den var faktiskt riktigt bra! :)

Så vi hämtade ut biljetter och gick vidare till Kicks, där jag köpte två läppglans för mitt presentkort som jag fick av Niklas i julklapp :)
Linda köpte även en parfym på Lindex, som var sönder! :( Men den luktade gott i alla fall...
Efter bion åkte vi hem till Linda och vi fixade iordning min blogg, åt godis, lyssnade på musik och tog massa bilder, haha! :) ♥

Nu känner jag att jag mest svamlar så jag ska nog sluta skriva nu, så får ni några bilder istället! :)
Enjoy;

Läppglans, det var jättefint! Det blir bara lite ljust skimmer på läpparna!
95kr på Kicks.

Läppglans #2. Detta blev lite mer ljusrosa på läpparna, också superfint!
99kr på Kicks.

Väskan som jag köpte, visst var den söt? :D ♥
149kr på GinaTricot.

Jag och min FULLT NORMALA bästa vän! :)
Tack för dagen sötnos, love you! ♥

Kände att jag gjorde riktiga fynd idag, det gillar vi! :)
Nu ska jag kolla igenom alla 13 bloggar som jag följer... *Pust!*
Haha, vi hörs mer imorgon!

HA DET BÄST, SNYGGING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0