Fredagsmys ♥

God kväll,
idag var jag i skolan igen, och det var faktiskt skönt att komma till skolan för en gångs skull, haha! :)
Efter skolan kom jag hem och gjorde lite god pasta och sås, och Tindra kom över ( pappas bästa vänners dotter, även deras dotter! ) En jättesöt tjej, men man måste ha tålamod :D ♥
Vi kollade på tv och efter ett tag kom Maria, hennes mamma, över och hon hade med sig lilla Kevin! ♥ Så söt unge! Han är ca 5 månader nu, och sitter nääästan själv :)

Senare gick Maria och Tindra hem, så tog jag hand om lille Kevin själv ett tag, sen kom dom tillbaka med popcorn och chips, och pappa, Heléne och Tobias kom hem. Vi fixade mat och nu har vi ätit, jag har kollat på Let's Dance, Solsidan, Scrubs, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory. Och nu kollar jag på "I Could Never Be Your Woman" igen. Jag älskar den! ♥

Någon mer än jag som såg Let's Dance? Hur snygg är då inte min Mattias? :D ♥
Jag sitter som om jag var i sjunde himlen när han dansar, han är ju gryyyyym. Dock tycker jag att slow fox är en tråkig dans... Men han gjorde den intressant! :)
Vem är din favorit?


Nu ska jag smaska i mig godis och kolla runt på alla bloggar, sen kolla klart på filmen.
MYS!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0