HEMMA IGEN, KONFAN VAR BÄST! ♥

Nu är jag tillbaka hemma. Konfan var helt super, på alla sätt! :D

Tyvärr hade jag inte med någon kamera denna gången, för jag hittar inte laddaren till min digitalkamera och jag hann inte gå bort och hämta pappas systemkamera♥... Men jag ska förklara så ska ni få upp bra bilder i huvudet! Haha ;)

Jag åkte med Oscar, Emelie & Mikaela. Vi kom fram när klockan var ganska exakt 18:30, exakt som alla andra, haha. Vi kom in, placerade ut oss i "sovrummet" och hade första lektionen i kyrksalen. Det var en söt liten missionkyrka utanför Fristad, inte allas stor men väldigt söt. :)
Efter lektionen åt vi tacos, sen tog vi på oss massa varma kläder och gick ut!
Ute i snön när klockan var efter 20:00, det var iskallt och kolsvart, där skulle vi spela "Catch the flag". Det går ut på att man är i 2 lag och man har varsin planhalva, där man i en ruta har en flagga och jämte där ett fängelse. Jag orkar inte förklara hela spelet här, för det är ganska komplicerat! Men det går ut på att man ska ta det andra lagets flagga utan att bli tagen! Vårat lag vann första matchen men förlorade de två andra... Men kul hade vi! "Julstjärna - Tallkotte"

Vi gick in och delade upp oss i tjej-och-killgrupper och snackade om självkänsla och ledarna delade med sig av några situationer som de hade varit med om i sitt liv, bland annat anorexia, och lite mer. Det var väldigt rörande och jag började nästan gråta!

Efter det så gjorde vi inte så mycket, jag och Jenny predikade! Hahaha, har nog aldrig skrattat så mycket innan! Jag har träningsverk i magen nu, hahah! När klockan var närmare halv elva så hade vi andakt och sen kollade vi på film. Men vi fick oxå veta att det bodde en HYRESGÄST I MISSIONKYRKAN som vi var i! Haha, lite småläskigt faktiskt... Vem vill bo i en missionkyrka?

Jaja, strunt samma!
Vi kollade på film, "Bruce Den Alsmäktige", det är nog 7'e gången jag ser den, men den är lika bra varje gång! ;) ♥

Somnade någon gång efter 2, och vaknade kvart över 8 av att ledarna kom in och SPELADE TRUMPET! Då var man inte sååå glad på dom!
Vi gick upp och åt frukost, sen var det 2 lektioner! Lekar, lunch, lekar, "promenad" och mer lekar! En hel-lyckad hajk alltså!

Jag var hemma lite efter fyra, och nu är klockan snart åtta, men det är inte roligt på tv:n idag, så jag ska nog sitta framför datan och lyssna på massa bra musik eller kolla på vänner :)
myslördag ♥

ETT STORT TACK TILL ALLA LEDARE OCH ALLA ANDRA, för en superrolig hajk!
Längtar redan till nästa, ni är bäst! :D ♥

Just nu lyssnarGlee Cast - Dancing with myself. Om och om igen! Jag älskar alla låtar som dom gör, och just nu är jag fast på denna! Jag älskar verkligen han i rullstolen (JAG KOMMER INTE PÅ HANS NAMN, GAAASH!) han är ju helt underbar och jag får sån medkänsla för/med(vad säger man?) honom! Ni som såg senaste avsnittet förstår nog varför, jag satt och grät när jag kollade på det! Usch,det finns inget värre än sån särbehandling!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Glee och kolla igenom massa bilder och sånt! :)
Ha en fortsat härlig lördagskväll ♥

JENNY, håll händerna i styr nu! ;D HAHAHAH! ♥

OLSFORSGÄNGET ♥
Bild från första konfa-hajken förra året! :)
fr.v: Andreas, Andreas, Emelie, Mikaela, Oscar & Pierre.
över: Jenny, Sofia, Mia & Sakarias!


___________________________________________________________________________________

LINDA, tack min sötaste bästaste vän! Det var det gulligaste inlägget någonsin! ♥ Jag blir helt lyrisk bara jag ser en bild på honom, och nu hade du gjort en på oss tillsammans! Haha, jag HATAR bilden du tog på mig, men det är smällar man får ta, haha! tack sötnos, i love you! ♥



PUSS på er alla sötnosar,


Kommentarer
Postat av: L ☆

HAHHAAHHAHAHAH jag blev faktiskt nöjd!

ehm, den bilden på dej var inte fuL? :s

2010-01-24 @ 11:10:18
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0