HEMMA

Nu skulle jag egentliget suttit på min buss till skolan,
men jag mår inte riktigt bra...
Så jag har tagit tablett och så nu, så får jag ser hur det blir,
troligtvis tar jag en buss som går om lite mer än en timma :)

Nu har jag suttit och kollat runt på ellos, jag har ju blivit förälskad i flera av deras klänningar, skor och smycken! Nu kom jag på att jag hade pengar och om jag vill så har jag råd att köpa de 4 klänningarna som jag helst vill ha... (Bilder kommer nedan!) ♥
Tillsammans blev det endast 1156kr, och det var inte såå värst farligt tycker jag :) Fast jag skulle nog vilja att en kläning kostade ca 199 istället för 499... Men det är smällar man får ta om man ska ha det man vill ha! ;)


Mysiga shorts!Söt sommarklänning!
Härlig svart sommarklänning!FINASTE sommarklänningen!

 

Visst var dom fina? :)

Vilken är in favorit?

 

nu ska jag fixa iordning mig,

hoppas eran dag bli underbar!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: L ☆

min favorit är den vita! så fint med bara en axel, åååh jag älskar den! :o<3

2010-01-20 @ 17:55:45
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0