I COULD NEVER BE YOUR WOMAN

En helt underbar film!
Jag åkte hem från efter att ha varit i skolan i ca en halvtimma, för jag orkade verkligen inte mer.
mådde så sjukt illa :(
så nu är jag hemma igen, och har kollat på en film, för 3 gången på 2 veckor. haha!
Men den är verkligen superbra, jag älskar den, absolut min nya favoritfilm! :)
Den heter "I could never be your woman"
och den handlar om en kvinna som är 40 år och har en dotter som presis har kommit in i puberteten och hon träffar en man som säger at han är 32, men det visar sig att han bara är 29!
Den är superrolig och romantisk, och den passar typ alla! :D

Här är lite bilder ur filmen:
  

  

I could never be your woman, a really amazing movie! :D


Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

2010-01-27 @ 15:58:04
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0