JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ♥

Jag är så kär, så kär, så käääääääär!
I the one and only MATTIAS ANDRÉASSON!
MATTIAS ANDRÉASSON!
SOOOOOOOOO HOT!

 

Fattar ni inte hur lycklig jag blir när jag ser honom? :)
Jag satt och HOPPADE och klappade händer och log som ett jävla fån när han kom ut på scen!
Det känns inte alls som att jag har en liiiiten kändis-chrush på honom, haha ;)
Jaja, nu ska jag sutta och kolla igenom alla bilder ag har på honom (som även är min skärmsläckare, HAHAH!) och drömma mig bort i drömmarnas land, uvet, där han och jag är tillsammans och jag är typ 10 år äldre! :)

Vem är Din favorit i Let's Dance 2010? :)

PUSSSSS♥

EN sista bild;
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
JAG ÄR SÅ J*VLA KÄR NU! :D ♥
Mattias Andréasson!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN BLAAAABLAAABLAA.

DANNNNYYYY FRIDA, DANNY :D (y'

2010-01-08 @ 23:29:13
Postat av: Anonym

oj, det skulle stå OLIVIA där också. :D

2010-01-08 @ 23:29:59
Postat av: olivia.

du sa att du ville ha en snäll kommentar .. räcker det med jag älskar dej ? (a)

2010-01-08 @ 23:33:35
Postat av: Amanda <3

hah trodde du var ihop med någon och tänkte säga grattis XD tänk vad fel man kan tro x) haha puss <3

2010-01-10 @ 02:33:14
URL: http://soassome.blogg.se/
Postat av: Julia

ERIK SEGERSTEDT säger jag BARA.

2011-04-27 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0