LET'S DANCE ♥

GAAAAAAAAAAASH!
Nu börjar jag bli lite nervös, haha, tänkt då hur alla som ska dans akänner sig just nu!
Om ca tio minuter är det dags för första avsnittet (säger man så?) av Let's Dance 2010!
Mattias ska dansa som nummer 3, om jag inte minns helt fel.
Nu är jag taggad på att sitta och tjuta somvärsta fjortis-fanet när Mattias ska dansa!
Jag är kääääääääääääääääääääääääääääääääääääär! ♥ Haha, eller vad man nu kallar det ;)


Mattias & Cissi! ♥

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEÄH!
Ring och rösta på dom nu,
dom SKA vinna! :)


Kommentarer
Postat av: olivia.

HAHHAHHA.

FRIDDAA, LÄGG NER. SÅ SNYGG ÄR HAN FAKTISKT INTE.

DANNY ÄR MYCKETT SNYGGARE. (y'

2010-01-08 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0