Mysdag med Johan ♥

Nu ligger jag i sängen och ska egentligen sova! Men jag kan inte... Somnade en halvtimma framför tv:n när jag kom hem från skolan... haha!
Jag och Johan kom hem vid klockan ett, vi kollade lite på tv, åt pannkakor och "tatuerade" Johan! :) Han fick en liten tatuering av tandläkaren på förmiddagen, så den satte vi på på armen på honom, cooooling :D

Vi satte oss i min säng och kollade på tecknad Mr.Bean, men jag somnade nästan 4 gånger, haha. Men han väckte mig! Vi åt godis, busade och hade skoj och mysigt. ♥
Han åkte hem när klockan var runt sex, då hoppade jag in i duschen. Fixade iordning på mitt rum och packade väskan inför konfa-hajken imorgon!

Jag ska försöka hinna med minst ett inlägg imorgon innan vi åker, annars skriver jag när jag har komit hem på lördag.

Nu MÅSTE jag sova, annars kommer jag aldrig komma upp imorgon...

En grej till;
www.smyckenofsweden.se

nu är jag med i en tävling hos Milla, en tjej som driver en blogg med många tävlingar.



här är en annan tävling som hon håller i, älskar dessa tävlingar! :D
http://millahoman.blogg.se/2010/january/tavling-fotobok.html


gå in och kolla! det finns säkert någon tävling so passar just Dig! ♥


GODNATT SÖTNOS,
vi hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Ta bild också så man ser vad du tävlar om :) kramar

2010-01-21 @ 23:08:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0