Sommarkläder från ellos.se!

Jesus, vilken seg dag jag har haft idag! Gick upp vid halv ett, satte mig vid tv:n och åt upp det som fanns kvar i ett litet kexpaket. Vilket var typ, 5 kex? Sen var klockan nästan kart över ett och det var inget roligt på tv, så jag fixade lite mat och hämtade upp datorn till vardagsrummet.

Surfade runt lite och hittade MASSA kläder från www.ellos.se som jag vill ha till sommaren! Så jag skickade alla grejer i ett mejl till pappa och skrev; "Visst vill du köpa allt detta till mig, så slipper du skämmas över mig i Spanien! :D"  Haha, så vi får väl se hur det blev med det...

Detta var det jag hittade!
Enjoy;
Klicka på bilden för att få den större!
ArmbandArmbandArmband

BaddräktShortsShorts

KlänningKlänningKlänning  MIN FAVORIT!Mjukisdress i rosa.  Kanske inte till sommaren, mer hela året!

Söt ballerinaskoSko, multifärgade  MINA FAVORITER!T-shirt i härlig MINTT-shirt, annorlunda men fräck!  Röd/brun med svart zebra-tryck

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite, nästa stopp blir www.nelly.com :)
Älskar den hemsidan, och ni har väl inte missat att Andreas från ParadiseHotel (Tovas storebror) är modell där? Hur mycket snyggare kan man bli...? ;)


Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Tack så mycket :D

javisst! säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :) kram

2010-01-05 @ 18:11:29
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Yazmina

Heels är livet :)



Ja, har råkat bli sjuk. För lite kläder och kyla är ingen bra kombo!



Kram

2010-01-05 @ 18:17:24
URL: http://yazmina.se
Postat av: olivia. (:

ååh, kan din pappa köpa det där till mej också? :D

2010-01-05 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0