SJUK

Hej sötnosar,
jag upptaderade inget igår för jag mådde jättedåligt!
var uppe 3 gånger på natten och kräktes, så det blev ingen skola för mig..!
Sov halva dagen och låg framför tv:n, och drack 1 dl vatten på 3 timmar.., Usch, mådde riktigt dåligt... :(
Åt 5 fiskbullar på en hel dag, så jag hade inte så mycket ork att plugga, duscha eller sitta framför datan. Men idag mår jag lite bättre, men inte helt 100 än. Men går nog till skolan imorgon, för idag har jag inte fått "ur mig något" om vi ska säga så ;)

Mina dagar har jag spenderat framför tv:n och i sängen. Så nu ska jag ta fram läxböckerna och försöka lära mig något...

Hoppas ni mår bra därute, nu ska jag plugga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0